Thursday, July 25, 2013

Berbuka Berdua

Bissmillahhirrahmanirrahim..
Assalamualaikum...
Salam Ramadhan al mubarak..
(Masih dalam mood puasa, In shaa Allah, sama2 kita perbanyakkan amalan)...

Okey.. direct pd entry saya kali ini..
Beberapa hari sudah kami berbuka berdua. Iaitu  bersama suami. hihihi..
Feeling best...
Alhamdulillah dengan nikmat yang Allah bagi..
Yala.. sudah lah first time menyambut bulan ramadhan dengan suami pastu dekat rumah sendiri lagi pastu buka puasa sama2 n terawih sama2.
Ya Allah, segala puji bagi Mu yang maha Pemurah.

Saya pasti anda faham perasaan saya kan. Hihihi...
Okey...mungkin saya over sikit, tapi xpe, yg penting saya gumbila...



Comel kan paperbeg saya tu.. perhatikan d atas meja.. hihi.. baru beli semalam dekat kaison.. kedai kegemaran saya..


Suka ambil gambar ni.. mungkin sebab Allah dan Nabi Muhammad.. sepatutnya gantung pada dinding.. hihi.. belum berkesempatan lagi.. ada masa je, zauj bawa balik kg..
Okey.. jam dinding atas tu pun beli dekat kaison.. siapa2 yang selalu p kaison tu, tau lah kut.. hihi..


Okey.. yang ni macam biasa la.. tempat gantung kunci.. dalam gambar tu, kunci keta n kunci rumah. Dan key chain tu, biras saya buat kan untuk saya.. lama sudah.. last year lagi..
Ehem2... okey.. mungkin saya sudah keluar tajuk. Dan saya pun sudah penat.

Selamat menunaikan ibadah puasa..
Pastikan pancaindera kita pun puasa..
Baru la puasa yang penuh makna.. in shaa Allah...

Assalamialaikum n take care..

No comments:

Post a Comment